Engagemang och samarbete!

Vårt engagemang i dig som kund har ett enda syfte: Att skapa ett robust samarbete tillsammans. Vi litar på vår förmåga att göra ett bra jobb, därför har vi ingen uppsägningstid i våra avtal.

  • Du som kund ska känna dig trygg hos oss.
  • Både kund och assistenter ska veta att vi alltid sätter kvaliteten på din assistans i första rummet.
  • Det är dina behov som styr vårt uppdrag. Vill du ha daglig kontakt så lovar vi att du får det.
  • Vi är aldrig längre än ett telefonsamtal bort. Jourtelefon dygnet runt om något händer.
  • Har du specifika önskemål runt din assistans så lovar vi att jobba för att genomföra dem.
  • Du är alltid delaktig i alla beslut som rör din assistans.

Arbetsledareutbildning

HPL Assistans är arbetsgivare för dina assistenter men det är du som kund som är arbetsledare, ibland tillsammans med en medarbetsledare från assistentgruppen. Det är inte alltid lätt att vara arbetsledare och därför har vi på HPL tagit fram en arbetsledareutbildning för att hjälpa och stärka dig i din roll.

Vi behöver ingen uppsägningstid

Vi tror att vi är ganska unika med att vi inte har några uppsägningstider. Vi litar på vår förmåga att göra ett bra jobb. Skulle vi trots allt misslyckas ska du inte behöva vara kvar hos oss under en lång uppsägningstid. Förutsatt att du tar med dig dina assistenter till en ny assistansanordnare, kan du sluta samma dag.

Vill du veta mer?

Läs mer under fliken Att bli kund. Eller kontakta oss på mail eller telefon så lovar vi att svara på alla dina frågor.

Låt mig berätta mer!

Anna Elverskog

Telefon 072-222 36 05

anna@hpla.se